It's easy, maybe hard.

Gokväll!

  

Allt bra med er? Allt bra med mig i alla fall. Har just duschat och före det var jag tro det eller ej på gymmet. Känner att jag måste komma igång med träningen. Måste få bättre kondition & hälsa. Ska även börja äta hälsosammare. Ätit godis både igår OCH idag. Illa! Nej men självklart får man unna sig men jag äter på tok för mycket av det dåliga. Så skärpning med det. Haha, vi får väl se hur länge det håller..


Har även suttit med matten här hemma idag. Gick väl helt okej men jag förstår inte mycket. Det är som att det inte fastnar i hjärnan. Det är väldigt ovanligt då det gäller mig. Jag har alltid haft lätt att lära och brukar förstå allting med en gång. Matte har även varit mitt favoritämne i skolan under många år. Det är det verkligen inte längre. Hur ska det vara roligt om man inte förstår? Aja, det är bara försöka plugga in.


Dags för OTH nu!


Sol & inte ett moln idag, tummen upp!


Åt våfflor hos mormor till lunch idag. Gudomligt gott!
Det ryktas om att vi ska äta det till middag imorgon..
våffeldagen då.

Kommentarer
♥ ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

gud vad glad jag blir :) du får mer än gärna följa mig!! om det är din dröm, varför gör du inte det för? (om du är mellan 14 & 18 alltså)

2009-03-24 @ 20:42:42
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE
♥ fridalampe

ja! det är så mysigt! :) man blir så mycket gladare av solen.

2009-03-24 @ 21:59:39
URL: http://ffridablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0