I would give the world.

Yes! Sarah Dawn Finer gick vidare till globen, det var hon värd. Man bara önskar att man hade hennes röst. Den andra var ju Caroline Af Ugglas. Läser på alla tidningars hemsidor nu att det var en skräll. Hallå, var inte den tredje som gick vidare mest skräll utav de tre? Sofia med låten Alla. Får man ens sjunga en grekisk låt i en svensk melodifestival? Hm, frågan är ju. Hur som helst längtar jag tills på lördag! En vecka kvar till finalen. Det är ett måste att se! Och då hoppas jag för tusan att det inte är dessa jädrans dueller.

Känner mig otroligt pigg ikväll! Lär väl inte lägga mig än. Så, kan ju passa nu att visa er två bilder! Den första är på dom fina rosorna jag fick av min älskling i torsdags. Andra bilden är från igår då jag & Petter gjorde en liten brasa för att kunna grilla. Sista bilden är då jag & Parvin åt på Eurasia i Onsdags.







Kommentarer
♥ Sandra

Tackar :9

2009-03-08 @ 11:29:49
URL: http://fourclover.blogg.se/
♥ Elina

Oja den är hur fin som helst! (Låten) :)

2009-03-08 @ 16:27:09
URL: http://elinahugosson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0