Home sweet home.

Hej!
Nu är jag hemma från en hel dag i Umeå. Tänkte (för en gångs skull, brukar aldrig lyckas) att berätta det här lite kort. Min dag menar jag alltså. Den har varit lite intensiv, mycket spring fram och tillbaka!

07.00 - Sätter mig i bilen med mamma & åker till Umeå.
08.45 - Framme på sjukhuset.
09.10 - Befinner mig på hand och kirurgmottagningen och tar bort mitt gips.
09.30 - Är på röntgen och tar några bilder.
09.45 - Sitter och fikar på caféet i sjukhuset.
10.10 - Går till kiosken för mamma skulle köpa telefonkort. Träffar Petra i min klass som gör sin praktik där.
10.30 - Åter igen på hand och kirurgmottagningen.
Får träffa läkaren, väldigt bra var han. Ingenting är brutet (som det aldrig har varit tydligen). Han ger mig en spruta i armen i nerverna så halva armen blir bedövade. Min hand blev stor som en boll, äcklig känsla!
10.45 - Träffar sjukgymnast plus arbetsterapeften.
11.40 - Åter tillbaka till läkaren som känner på handen osv.


Haha, sådär såg min förmiddag ut, intressant? Njae, inte precis.


Då vi var klara på sjukhuset tog vi bilen och hämtade Petter utanför hans skola och åkte sen in till stan för att äta lunch. Det blev på Waynes. Jag & mamma åt toast med kyckling & Petter tog en grekisk sallad. Det var väldigt mysigt att luncha där! En iste med melonsmak satt ju inte heller helt fel, det är svårt att inte älska waynes. Skjutsade tillbaka Petter och efter det for vi på skolan en liten stund. Somnade senare i bilen på vägen hem. Jösses vad skönt det var! Fast inte så bra för nu är jag väldigt trött.


NUS.


Det är svårt att vara snygg i ett bilfönster.. haha


Älskade trocadero.


Gobulle.


På väg hem, bilåkarn.

Kommentarer
♥ GABRIELLA

Yes, vackrast i världen. :')

2009-03-09 @ 18:09:50
URL: http://gabruella.blogg.se/
♥ alec

det är bara bra med mig :)

fina bilder..:)

2009-03-09 @ 19:22:25
URL: http://alecstar.blogg.se/
♥ Emma Christina

Fikat såg gott ut! =)

Hehe jag tycker oftast man ser bättre ut i bilfönster:P

kram

2009-03-12 @ 20:59:25
URL: http://emmachristina.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0