Fredag.

Äntligen så är älskade fredag här.
Hade gärna sovit ett bra tag till för jag var så jäkla trött då jag vaknade. Då jag stigit upp var jag dock väldigt pigg. Skönt! Började packa en väska igårkväll eftersom jag stannar i Umeå idag - måndag. Är fortfarande inte klar. Kommer hela tiden på något som jag har glömt. Lär väl sluta med att då jag väl sitter på bussen kommer jag på tusen saker till. Aja, inget livsnödvändigt kanske.

Min buss går inte förrän 10 så jag har god tid på mig. Fast det slutar alltid med att jag stressar i slutet och får lov att springa ner till bussen. Ska nog slita mig härifrån så jag slipper det idag. Vi hörs då jag sitter på skolan senare!



Kommentarer
♥ Moa

alltså åhh så sjukt vacker du är micaela!

2009-03-21 @ 17:44:38
URL: http://moq.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0