And now there is no way i can looose.

Blev så att jag gick med mig själv på stan, haha. Men det kan vara lika skönt det. Gick först på H&M och redan där hittade jag två fina linnen! Gissa om jag köpte dom? Givetvis. Hur skulle jag kunna motstå två linnen med blommor som mönster som passar perfekt till sommaren. Och för att inte glömma, turkiet! Aja, jag visar som sen ikväll. Så titta tillbaka då.

Annars stör jag mig fortfarande på dom som bor under oss. Galet! Nu på eftermiddagen höll dom på minst en timme med att spela musik. Fast jag har kommit fram till att jag tror dom spelar gittar. Eller ska säga han/hon. Visst får den här personen öva och allt men inte jämt tack. Äsch, klagar bara lite lagomt.


Man kan ju inte låta bli att ha ett smile på läpparna.
Solen skiner idag med!

Kommentarer
♥ Lisa

Oh tack!!

Du har en väääldigt fin blogg du med :)

Haft en bra dag?!

2009-03-26 @ 17:51:56
URL: http://fliza83.blogg.se/
♥ Amanda

Tack! :)

Fin blogg du har //Amanda

2009-03-26 @ 19:37:59
URL: http://lenaamandaatensia.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0