Söndag.

Jag är hemma! Efter 6 dagar i umeå är jag hemma i mitt kära (eller icke så kära) skellefteå. Nu har jag farit och flängt i nästan en vecka så det ska bli skönt att få vara hemma några dagar för att vila upp sig. Som ni kanske vet var det tänkt att jag skulle fara hem imorgon men jag stannade en dag extra. Förstår inte vad det är med mig riktigt, jag är så himla trött. Trots att jag har sommarlov, trots att jag inte jobbar, trots att jag får sovmorgon. Tror jag vänder på dygnet och möjligtvis kanske jag sover för mycket. Äh, jag ska passa på och njuta! Innan man vet ordet av är man tillbaka på skolan.

Mina läsare, ikväll blir det bildbomb! Det gillar ni, eller hur?
Har inte visat er några bilder från stadsfesten som var förra helgen. Förrsten har jag också bara visat er 3 dagar från turkiet. Oj, blir mycket bilder framöver. Men som jag sa, det gillar ni nog.


Kommentarer
♥ Parvin

jag saknar dig min vän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-12 @ 14:12:37
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/
♥ michaela

det var jättegott!! =D

2009-07-12 @ 20:01:36
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0