Emelie.

Sitter nu här hemma hos Emelie och äter chips och dricker fanta som vi köpte tidigare idag. Vi ligger i sängen med varsin dator under täcket och har det hur bra som helst! Alldeles strax då jag har skrivit klart blir det att planera våran 18årsfest! Vi hade ju planerat att ha en 17årsfest förra året men det blev aldrig av.. så nu banne mig ska det här bli. Jag är riktigt taggad och har massa tankar i mitt huvud om allt vi kan ha.

Tidigare ikväll åt jag middag här och sen drog vi in till stan och mötte några av Emelies kompisar på ett café. För min del blev det en chokladboll (mjölkfri! överlycklig att dom faktiskt hade något utan mjölk i) och en fanta. Efter drygt två timmar tog vi bussen tillbaka hit till Emelie.

Orkar inte skriva mer, godnatt!


Min fina emelie

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0