Torsdag.

Första dagen i skolan efter lovet, känner mig inte allt för taggad men det ska nog funka ändå. Ni skulle bara veta så otroligt kallt det är om nätterna i mitt rum men den här natten var nog värst. Sov med långkallingar, t-shirt, sockar, tjocksockar, täcke & två filtar. Brrr! Hade svårt att somna igår eftersom man har ju vänt på dygnet mer eller mindre. Trodde det skulle bli jobbigt att stiga upp men det gick ju bra det med.
Min buss går sju från stan så jag måste gå dit i -15! Tror nog att jag ska ta täckbyxor eller nåt för annars kommer jag väl frysa ihjäl.


En bild som parvin tog på mig i helgen..
ja bju.


Ska äta frukost nu,
 vi hörs ikväll då jag kommer hem, tjingeling!

Kommentarer
♥ j

så jävla fin du är!=)

2009-01-08 @ 21:22:32
URL: http://barajohannis.blogg.se/
♥ Louise

awww, vad söt du är! :D

2009-01-14 @ 16:09:00
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0