Torsdag.

Godmorgon! Ledig idag vilket innebär att jag vaknade för ungefär en halvtimme sen. Gud vad skönt det var att få sova ut. Frågan är väl bara hur pigg jag kommer vara ikväll? Idag måste det bli en pluggdag, tyvärr. Ska göra klart inlämningsuppgiften som ska vara inne på måndag. Har knappt börjat så jag har väl drygt 10 sidor att skriva.. usch. Sen måste jag träna till proven som jag har imorgon. Känner mig inte så taggad men ska försöka göra klart allt det här nu så jag har lite tid över ikväll då jag kan slappa osv.

Dessutom fick jag VG på datakunskapsprovet som vi hade i fredags! Det känns underbart. Hade varit nöjd även om jag hade fått G så. Ja, nu kan jag vara lite lugn i alla fall.

Ha en bra dag sötnosar!

Kommentarer
♥ parvin

haha jag vet att jag är! :D haha men det är bara NAJS!

saknar dig med!

2009-01-29 @ 17:11:13
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0