Torsdag.

Måste bara börja med att säga hur himla kallt det är ute! Då jag vaknade vid 11 så var det blå himmel och strålande sol. Underbart, tänkte jag. Visst var det fint men då jag väl hade gjort mig klar och skulle gå till bilen för att möta mamma så höll jag ju på att frysa ihjäl! Visst, jag bor i norrland och allt men det är klart jag tycker det är kallt när det är -20. Jag & mamma åkte ner på stan för att gå på banken, vi hade massor att göra där, bla skulle vi fixa ett leg till mig. Det är ju bara 10 dagar tills jag fyller 18! Tänkte gå på lite affärer men jag for hem istället. Åt sen lunch och myste i soffan.


Strax är det dags för middag och sen ska jag träna!


Kommentarer
♥ Louise

norrland? :o

brr, :P idag fick vi snö! haha rätt så kallt.....

2009-01-15 @ 18:35:03
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
♥ elin

men...det är ju micaela! det är elin från nyår som skriver jaOO :)

2009-01-15 @ 19:39:11
URL: http://eluine.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0