Stressen.

Plugg, plugg & ännu mer plugg. Har suttit i flera timmar i sträck och skrivit nu. Det jobbigaste av allt är att det inte går så mycket framåt. Visst har jag skrivit en del men problemet är att eftersom jag hittar fakta på internet och ska skriva om allting så tar det sådan tid! Dessutom har jag uppe ungefär 7 olika sidor, så det är lätt att blanda ihop allting. Äsch, jag ska inte klaga men jag känner mig bara så stressad just nu. Nåja, har i alla fall tills måndag kl 23.59 på mig. Fast jag skulle vilja göra klart det här nu för i helgen ska jag till Petter och då vill jag ju spendera tiden med honom, inte behöva sitta vid datorn en massa. Hm, jaja det löser sig. Ska inte fördriva tiden mer här utan skriva klart istället.

Nu ska jag banne mig göra klart det här! Tänk vad skönt det känns efteråt.
Eller.. efteråt måste jag plugga till provet som jag har imorgon.
Kan ingenting om det, prioritera?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0