Skola, skola, skola.

Jag var väldigt pigg imorse då jag steg upp men då jag satt på bussen så somnade jag efter bara 10 minuter. Så himla skönt, men det kanske ändå inte var så bra eftersom då jag vaknade var jag hur trött som helst. Steg av bussen och då märkte jag att det snöade otroligt mycket! Kallt var det också. Då jag kom till skolan åt jag frukosten som jag hade tagit med mig som jag egentligen skulle äta på bussen. Mamma hade varit så snäll att hon gjorde frukosten åt mig. Åt inte upp allting eftersom det var så mycket. Bättre, då har jag något att äta på bussen hem!

Dagen började med matte i över två timmar, inget att hurra över. Därefter lunch och nu har vi nyss haft fek. Nu väntar engelska..


See you later.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0