Lördag.

Hallå där! Har inte kunnat uppdatera någonting idag förrän nu. Tydligen har blogg.se haft något problem. Men nu är jag här! Jag tog mig en lång sovmorgon till halv ett då jag kände det var dags att stiga upp. Ute sken solen och skyn var underbart blå. Fanns ingen tvekan om att jag skulle ut på en promenad. Åt frukost och tog sedan på mig kläderna för att gå ut. Som tur är så är det inte alls lika kallt ute idag som igår. Minus 5 tror jag. Blev en timmes promenad i det vackra vädret.







Vet ni vad jag håller på med nu? Håller på att packa ner en massa saker tills då jag ska flytta! Åh vad det är roligt. Mamma håller på att städa alla skåp i köket så det hon inte använder eller inte längre vill ha får jag ta. Har redan packat en hel flyttkartong med muggar, tallrikar, en tillbringare, "glas" som man ska ha glass i, bestick, en vas och ja, listan kan helt enkelt göras lång! Ska gå och fortsätta, se om jag hittar något mer spännande att packa ner.

Kommentarer
♥ Karolina

Hihi ja det var dom, fast jag tror jag tycker Teri va finast :)

2009-01-17 @ 16:04:57
URL: http://kkarolinas.blogg.se/
♥ Louise

fina bilder! =)

2009-01-18 @ 13:53:55
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0