I'm gonna love you, my darling.

Hemma! Har varit hemma i ca en timme nu och sen dess har jag ätit och bytt skrivbord i mitt rum. Det förra var på tok för högt så därav fick jag jätte ont i nacken och uppe i ryggen (hur man nu ska förklara?). Det jag har nu är längre och vitt, ni vet sådär enkelt men fint. Rymmer också mer på skrivbordet nu vilket är bra till allt plugg osv!

Vi slutade skolan strax innan tre. Vi får väldigt ofta sluta tidigare, idag skulle vi egentligen sluta fyra. Det är awesome! Så då kunde jag träffa Petter en timme innan våra bussar gick. Bussresan hem var allt annat än rolig. Höll bla på att bli påkörd av några lastbilar! Men det ska vi nog inte gå in på nu. Bara 20 minuter kvar till top model, vi hörs senare. : )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0