Fredag.

Goooodmorning!

Hade jätte svårt att somna inatt och jag är säker på att det är därför jag sov så länge igår. Vaknade ju inte förrän 12.30, då är det inte så konstigt om man är pigg efter midnatt. Fick i alla fall sova 3 timmar.. vaknade av mig själv vid 4 och hade absolut ingenting att göra, ville bara sova ännu mer. Men, det gick inte. Hopplöst. Steg upp, åt frukost, gjorde mig klar och packade. Det gick ganska så fort så jag insåg att jag skulle hinna med den tidiga bussen som går 05.50. Sagt och gjort så tog jag den. Helt sjukt! När jag kunde tagit den som gick en timme senare, haha jag vet jag är som jag är.

Då jag kom fram väntade jag mitt i stan där lokalbussarna går ifrån för jag skulle möta Petter. Han skulle med en buss så jag kunde inte träffa honom så länge men en liten stund fick jag pussa på min älskling. Glad för det!

Dags för gossip girl! Vad annars kan man göra på skolan då ingen ens är här?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0