Fredag.

Älskade fredag!

Äntligen är det helg, känns riktigt härligt. Mindre roligt är att jag inte sovit nånting inatt för jag har haft så ont i magen. Mamma har ju haft vinterkräksjukan sen i måndags så jag ber att jag inte fått det! Men isåfall skulle jag nog ha mått illa. Somnade vid 6 tiden imorse och sov till halv ett idag. Mådde bättre när jag vaknade och gör det fortfarande så jag hoppas det var en engångsgrej!


Under dagen har jag bara tagit det hyffsat lugnt och vilat. Senare kände jag att jag behövde ut och få lite luft. Man blir ju så trött av att bara sitta inne. Tog på mig långkallingar, täckbyxor ja you name it. Minus 20 grader ute men jag lät inte det hindra mig. Dock var jag hemma igen efter redan 15 minuter.. brr så ruskigt kallt! Då var det mer lockande att krypa ner under en filt framför tvn.

Två bilder från min väldigt korta promenad


Gran med snö, ser nästan ut som skum?



En trött & sliten mickan med inget smink osv.


Kommentarer
♥ ellen

fin blogg! :D

2009-01-16 @ 20:22:38
URL: http://mychoise.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0