En toppen födelsedag!

Oj vilken bra födelsedag jag har haft! Kunde verkligen inte blivit bättre. Eftersom jag föddes 01.46 så tyckte petter att vi skulle vara vakna tills dess så vi slog på en film. Var så himla trött så jag somnade efter bara en liten stund. Som tur var vaknade jag (petter säger att han väckte mig men..) några minuter innan 01.46. Så jag var i alla fall vaken precis då jag fyllde år. 18 hela år. Det konstiga är att jag känner mig som det också. Alltid då man fyller år brukar man känna sig varken en dag äldre eller yngre. Tycker inte ni det? Pussade på min älskling som grattade mig. Han sa att han hade två presenter och att jag skulle få den då. Mitt i natten?! tänkte jag. Presenten var att på lördag ska han bjuda mig på restaurang & bio! Mysigt va? : )

Vaknade av att det sjöngs "ja må hon leva" och fick ett glas champagne på sängen. Inte helt fel! Haha. Gjorde mig klar, gjorde tårta och höll på fixa en massa. Släkten kom vid två tiden och då var det dags för fika och paket. Fick hur många fina saker som helst, orkar inte räkna upp alla men det var bla 3 stekpannor, en kastrull, handukar, presentkort, pengar, underkläder, påslakan osv. Saker som man behöver med andra ord. Det gillas! Och tack till alla som har grattat mig under dagen, tack så jätte mycket!

Nu ska jag äta lite fika som blev över. Eller ja, det är väldigt mycket som är över.
Visar bilder från min födelsedag imorgon! Godnatt & sovgott.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0