Trött & less.

Dagen har gått både snabbt & sakta. Tycker egentligen inte om söndagar. Helgen är på sitt slut och skolan väntar nästa dag. Söndag är nog till för att man ska vila, eller? Jag vet inte, kanske har fel. Har i alla fall nästan inte gjort nånting. Tvättat, pluggat & städat. Men det är väl inte så mycket att hurra över.

Men för att komma på bättre tankar och bättre humör ska jag berätta en sak. Det är faktiskt så att Frida ska till Alanya 11 juni! Åh, blev helt överlycklig när jag hörde det. Hon kommer alltså ner en dag efter mig. Hoppas vi kommer att bo nära varandra. Och frida, du vet att jag tänker på dig. Hoppas du kommer till skolan snart!

Ska försöka sova om en stund. Ska trots allt upp efter fem nån gång imorgon.. usch säger jag bara. Så, sängen nu! Vi hörs imorgon, natti.

Kommentarer
♥ ebba

tack så mycket ! :D



vart ligger Alanya? ;D:D

2009-02-08 @ 21:41:48
URL: http://ebbaeriksson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0