Torsdag.

Godmorgon!

Måste börja det här inlägget med att berätta att jag sitter på skolan och jag börjar inte förrän 14.00! Så är det då man har en pojkvän som bor i boschen ibland. Det går nämligen bara en buss kl sju, så vi var i stan 8. Bra för honom som börjar 08.20 men annat är det för mig! Men jag tänker ta vara på dom här timmarna genom att plugga. Har faktiskt tre (!!) prov i eftermiddag. Får man ens ha det? Fast då har vi inga lektioner idag eftersom det är omprovsdag för alla på skolan. Så jag ska göra dom prov jag har missat då jag var sjuk. Då jag var i stan kände jag att jag var tvungen att svänga in på ica för att överleva dessa 5 timmar. Köpte en festis och en äppelmunk. Låter frestande va!

Igår for jag som sagt till Petter och myste hela kvällen. Fick även en semla, haha! Åt ju ingen på fettisdag så det var väl dags. Annars blev det bara chill i soffan mestadels. Skönt att ta det lugnt. Får ju inte träffa honom på en vecka nu för han åker till fjällen (jag vill också!) imorgon. Men jag ska självklart överleva för det.

Nu ska jag plugga. Vi hörs lite senare. Puss



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0