Torsdag.

Fyra dagar. Har alltså varit hemma alla dagar från skolan den här veckan. Men det kan inte hjälpas, är man sjuk så är man. Har fortfarande feber och det är inte det minsta roligt. Det händer inte mycket alls i mitt liv just nu. Finns knappt något att göra då man är hemma. Orken finns verkligen inte i min kropp för tillfället. Men jag tog mig faktiskt orken till att baka tidigare idag. Kladdkaka! Den blev riktigt lyckad och supergod! Så den ska jag bjuda mamma på då hon kommer hem från jobbet.

Och vädret! Det är riktigt risigt. Det snöar som en tok här o norrland och vi har nog fått minst 2 dm på bara ett dygn. Helt sjukt! Ska tydligen hålla i sig några dagar också. Även om jag älskar vintern och all snö så kan jag bara inte låta bli att längta till våren, men framför allt sommaren!

På tal om sommaren - igår blev det klart att jag åker till Turkiet 10 juni i en vecka! Jag åker med Petter och hans familj. Känns hur underbart som helst! Vilken glädje då jag fick veta det. Så nu vill jag att dom här 5 månaderna ska gå fort som attan så jag får ligga där i Alanya och sola, bada och njuta av livet.

Hörs sen gott folk
!

Kommentarer
♥ Anonym

VETDU

vi åker till alanya den 11 juni!!

:o

2009-02-07 @ 14:18:43
URL: http://fridaahlstrom.blogg.se/
♥ hanna levander

jag åker till turkiet den 9 juni :)

var ska du?

2009-02-08 @ 00:00:58
URL: http://tindz.blogg.se/
♥ Anonym

jag ska till side ;d (tror jag det hette)

2009-02-08 @ 00:53:38
URL: http://tindz.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0