Tisdag.

Usch! Kände redan igår då jag skulle sova att jag började få ont i halsen. Sov dåligt undet natten också. Vaknade  med feber, ont i halsen, hosta osv. Typiskt! Det är nog kanske Petter som har smittat mig, fast mamma har varit sjuk väldigt länge så det är nog båda två. Hoppas bara jag blir frisk snart! Orkar verkligen inte vara sjuk, det är så himla tråkigt. Finns ingenting att göra, man vill bara ligga i sängen och sova bort sjukan.


Lina var ju här igår, det var trevligt. Vi pratade (som vanligt) om massor. Fick även en lite försenad födelsedags present! Ett par örhängen & ett halsband, kan visa er sen.


I lördags då vi åkte skoter.


Sötaste!


Fäbodarna.


På balder, där vi åt tacobuffé.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0