Söndag.

Hallå på er!

Nu var det några dagar sen jag skrev, inte allt för länge sen men en hel helg har hunnit flyga förbi. Förstår inte varför det känns som att helgerna går så otroligt fort. Galet! Men tur att veckorna ändå går hyfsat också så man inte behöver vänta på tok för länge tills nästan helg.


Fredag - Började med att jag & Petter tog bussen hem till mig i Skellefteå. Vi hade kanske tänkt gå ut men då vi kom hem kände vi att orken inte fanns till riktigt. Så det blev en hemmakväll med mys & film! Först gick vi på coop för att köpa godis och dricka men det blev även en sorbet! Tror det var kiwi & citron smak. Petter lovade att den var hur god som helst, och han hade inte det minsta fel. Gu va gott! Då vi kom hem såg vi filmen Australia som faktiskt var helt okej. Trodde den skulle vara bättre för jag hade så höga förväntningar. Fast ja, bra i alla fall. Jag var väldigt trött så somnade ganska snabbt efter det.


Lördag - Igår var det ju alla hjärtans dag som ni vet. Jag & Petter hade bokat bubbelpool och bastu så där var vi på dagen. Jätte mysigt! I ett höghus, längst upp på 13onde våningen. Till middag blev det hemmagjord pizza (och jag förstår fortfarande inte hur Petter inte kan tycka om ananas?!). Självklart skulle vi se melodifestivalen på kvällen. Inget snack om den saken! Det var ju här i Skellefteå! Tycker det är roligt att det händer något i min lilla stad nån gång. En halvtimme innan det skulle börja ringde Kent & Camilla och frågade om vi ville se melodifestivalen hos dom så vi bestämde oss för att fara dit. Blev att skynda sig! Missade nog bara dom 2 första minuterna, haha. Lika roligt var det inte att gå hem i kylan, usch. Tycker våren ska komma snart. På vägen hem vid 11 "jag är jätte pigg!" (brukar vara ganska trött på kvällen så tyckte det var kul att vara pigg för en gångs skull). "Haha, vad bra" svarade Petter. Men vem tror ni somnar då vi började se en film då vi kom hem?


Idag - Måste bara berätta vad som hände inatt eller imorse! Vet inte vad klockan var men jag låg i alla fall och sov. Drömde att Petter dog! Fy fan vad hemskt det var. Vaknade av att jag grät floder. Det kändes så verkligt och allt.. men då jag vände mig om såg jag ju Petter ligga bredvid mig som tur var. Fattar inte varför jag drömde det. Han vaknade av att jag grät, haha det var lite galet trots allt. Somnade om och vaknade vid halv tolv. Åt frukost och efter ett tag somnade jag & Petter igen. Han vaknade sen 20 minuter innan hans buss skulle gå. Då fick vi bråttom! Men det tar ca 10 minuter till busstationen så vi hann. Han for hem kl två och efter det gjorde jag inte så mycket fram tills middagen. Efter det for jag & mormor till min moster. Min kusin fick en liten bebis för drygt 2 veckor sen så jag träffade henne för första gången. Och gud så gullig hon var! Höll henne ett tag också, helt otroligt så liten och underbar. Min andra kusin som bor i södra Sverige hade kommit hem idag så fick även träffa honom. Då jag kom hem tränade jag ett tag, det var skönt! Känner att jag ändå har kommit igång lite nu. Beach -09!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0