Onsdag.

Och nu har vi kommit halvvägs på veckan! Känns skönt men jag har det jobbigaste kvar. Fast det ska nog gå bra. Prov och inlämningsupgifter, ska försöka göra bort så mycket jag kan innan vi får lov.

Onsdag. Jobbigaste dagen på hela veckan. Jag steg upp halv fem. HALV FEM. Haha, det är egentligen sjukt. Men mamma var snäll och skjutsade mig till bussen en timme senare så jag slapp gå i kylan för en gångs skull. Härligt! Sov nästan hela resan som vanligt, fast då var jag hur trött som helst då jag var framme. Hade en dryg mattelektion i nästan två timmar och nyss har lunchen varit. Om ett tag väntar fek där vi ska ha redovisningar. Själv ska jag göra en inlämningsuppgift istället så jag slipper redovisa, så kan bara sitta och lyssna. Det gillas!

Just det. Jag har ju en ny design! Ni kanske har märkt det, gjorde den igår. Jag har väldigt lätt för att ledsna på min header hela tiden men nu får den här duga tills vidare. För den duger väl?

Nu blir det lite chill, peace.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0