Myskväll.

Som jag sa, jag är dålig på att uppskatta! Sara hade hört att det var drygt 50 cm. Har även hört det från andra så, I guess I'm wrong. Men det förvånar mig inte att det har kommit så otroligt mycket snö. Hela stan är ju full av den..

Let's dance ikväll, såg ni det? Det gjorde jag. Men missade sista kvarten så jag såg inte Laila, synd! Tycker hon r riktigt duktig, fast sen har hon ju tydligen dansat förut. Men hursomhelst, hon är skitbra! Morgan också, haha han är så go. Helt rätt att Hasse åkte, det var på tiden, Det han gör på dansgolvet är något helt annat för i mina ögon är det långt ifrån vad som kallas dans.
Har nu krypit ner i sängen med en liten skål med godis och ett glas trocadero. Kan inte bli så mycket bättre! Eller jo, om någon vän hade varit här, eller Petter. Är i behov av sällskap just nu känner jag. Fast ändå rätt skönt att vara själv ibland. Det är ju som både och det där.

Blir nog att he på en film nu. Har inte bestämt vilken det blir än.
Det återstår att se!

Kommentarer
♥ AMANDA - Kläder och skoj.

kul att du deltar :)

2009-02-06 @ 23:44:18
URL: http://aujmalm.blogg.se/
♥ Frida

åh, saknar dig med :)

2009-02-06 @ 23:50:06
URL: http://fridaahlstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0