En fredagskväll.

Förstår inte vad det är med mig. Lina har varit här ikväll och vi har ätit supergod mat (kyckling, potatisgratäng & sallad). Efter det pratade vi och såg let's dance. Så min kväll var jätte mysig. Lina for dock tidigt, eller ja för ca en timme sen för hon var så trött. Okej, nu till saken. Direkt då jag bli själv känner jag mig så ensamen! Det borde inte vara så. Jag har för tusan lov och borde kunna vara för mig själv en stund och bara ta det lugnt. Men istället funderar jag på allting jag kan göra. Nej usch, inte alls roligt att tänka så. Efter jag skrivit det här ska jag faktiskt tillåta mig själv att se en bra film eller sova, för sömn behövs ofta för min del. Vi får se vilket utav det som det slutar med. Måste som sagt träna på att vara ensam ibland. Hur ska det annars gå då jag flyttar hemifrån? Skärpning mickan!



Min fina Lina!
Den här bilden får mig att längta så mycket till sommaren!

Kommentarer
♥ Anonym

Kämpa på lära dig tycka om va sjelv. Jag har varit likadan. Men vad som än händer har man alltid sig själv. Testa läsa mycket. Funkar för mig. L

2009-02-28 @ 11:28:03
♥ Amy.C

det e bara fint med mig:D e lite trött bara..hehe..inget spec=9 ..



aa jag märker dt:p haha..hade du dt trevligt igår då?:D

sj var jag ute och träffade en kompis o fikade:d hade dt ganska trevligt^_^ hehe

2009-02-28 @ 13:39:52
URL: http://amychen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0