Uppdatering angående inackordering.

Alla ni som följer min blogg vet det jag skrev igår om inackordering. Att jag fick avslag. Tänkte berätta lite vad som händer med allt runt kring det så det inte blir sjuttioelva frågor om ett tag.

Min mamma är, som jag sagt förut - en liten krigare. Hon kämpar verkligen för att jag ska få det. Hon har ringt runt och hållit på hela dagen, samtidigt som hon är på jobbet. Tydligen tycker csn att mina skäl inte räcker till. De är inte goda nog. Det gjorde mig arg! Jag är verkligen inte en person som lätt blir arg, har även svårt att vara arg på någon sådär lätt. Men jag känner verkligen hur det brister inom mig. Visst, jag förstår att de har regler som de måste följa. Men att höra att mina skäl inte räcker till, det är tungt.

Så imorgon ska jag & mamma träffa rektor mfl på skolan för att prata inför hösten. På måndag ska även två stycken på skolan skriva intyg, eftersom csn vill ha fler intyg så de kan avgöra hur det blir för mig. Men om jag får avslag trots dessa intyg som kommer skickas iväg till veckan ska vi gå till en högre makt. Haha, jag vet inte vad det heter. Men det finns något annat man kan vända sig till. Är inte så insatt så jag vet inte, min mamma har mest koll.

Har endast min mamma att tacka för allt. Hur det än blir, så gör hon allt hon kan. Jag måste ha världens bästa mamma! Hade inte riktigt klarat av det här själv, så jag är så glad att hon finns vid min sida.


Haha! Blir glad av den här bilden. Här är i alla fall jag och min mamma.
Två år gammal, men vad gör väl det : )

Kommentarer
♥ teSz

Sv: hihi :)

Härligt att det är bra! med mig är det också fin fint! :)



åh okej, jo det märks verkligen men imorn ska det bli uppemot 25grader stod det i tidningen iaf. dock i södra sverige. Själv har vi haft sol sol sol o lite vind idag här hos mig :)



Hoppas det löser sig med csn, det ska alltid vara avslag o blablabla . <3

2009-08-19 @ 20:03:51
URL: http://plastgolv.blogg.se/
♥ Linn

Hm kan det vara så att du inte har tillräckligt långt mellan skolan och hemmet?

Jag är själv inackorderad :) är skriven i halmstad men studerar i trollhättan :D haha



Hoppas allt löser sig för dig :)

2009-08-24 @ 21:52:22
URL: http://linnguz.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0