Givetvis glömmer man alltid något då man handlar.

Har suttit ute på balkongen hela dagen. Hur skönt som helst! Det är faktiskt sant att man blir på bättre humör om solen tittar fram. Tror även jag har fått lite bränna och några till fräknar.

Som ni vet var jag ju på affären igår och trots att jag hade skrivit en inköpslista så är det väl tusan att man glömmer något. Trots att jag hade skrivit upp shampoo & balsam så kommer jag hem utan. Så jag fick lov att springa iväg nyss för att handla det. Blev även så att jag köpte en vattenmelon. Måste vara det godaste man kan äta en varm sommardag, så den ska jag spara tills imorgon.

Tänkte även börja träna idag. Oftast blir det en gång på typ tre månader. Man försöker alltid hitta bortförklaringar eller andra saker man måste göra men nu har jag sommarlov, är hemma själv, har inget jobb. Så därför passar det perfekt för en liten nystart! Tänker även hålla detta nu, att jag ska träna regebundet. I alla fall röra på mig, motionera eller gå promenader. Är less på att flåsa bara man går uppför en backe. Jag har med andra ord väldigt dålig kondition, så därför vill jag orka mer och dessutom mår man bättre både fysiskt & psykiskt av att träna.

Så nu går jag ner till källaren (ja, vi har ett gym där).
Vi hörs lite senare!


Kommentarer
♥ Madeléine

Svar: näe men alltså uppriktigt, jag tar inte åt mig men jag blir fan lack på att dom inte orkar kommentera med deras namn -.-' men jaja, bryr mig ju inte så ...



Kommentar: Åh men du, ska vi snacka dålig kondition x) haha. Skulle också behöva ta tag i det där. Ett gymm hemma skulle inte sitta dåligt. Känns ju BARA pinsamt att gå till ett allmänt. Eller är det bara jag som tycker det?

2009-08-04 @ 17:33:54
URL: http://iminegna.blogg.se/
♥ Isabell

sv: visst är det! :)

Visst är det typiskt,man glömmer alltid något.

2009-08-04 @ 18:23:48
URL: http://whateveruwish.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0