Tisdag.

Hejhej!

Mår ni bra idag? Det gör jag! Solen har tittat fram hela dagen och det har varit härligt. Har inte hunnit bloggat något eftersom jag & mamma har varit i Umeå hela dagen. Den spenderades på sjukhuset tråkigt nog. Aja, ska inte vara något negativt nu. Känner mig ju så posetiv! Ingen tid att vara irriterad nu inte. På tal om irriterad så blev jag dock det tidigare idag.. nu ska ni få höra. På vägen till sjukhuset började någon varningslampa i bilen lysa men som tur var var vi framme 5 minuter senare. Då vi var klara där så ringde vi och höll på en massa eftersom vi inte visste vad felet var på bilen. Det hela slutade med att vi inte ens fick starta bilen för något kunde hända. Fråga mig inte vad, kan ingenting om bilar! Hur som helst kom en bärgningsbil och hämtade bilen och vi fick följa med. Tack & lov fick vi en hyrbil i alla fall.

Nog om det, dagen fortsatte senare på stan där jag och mamma åt lunch tillsammans på waynes. Blev varsin toast med kyckling! Jag kanske borde börja testa något annat då jag är där, men jag vet ju hur underbart god den där är. Lite shopping och ett café efter det. Deras morotskaka var hallelujah! Sedan for vi och hämtade upp min älskling som var på skolan. Blev en sväng på stan med honom innan vi for hem, mysigt! Med tanke på att det var en vecka sen sist vi sågs.. nu längtar jag till torsdag & påsklov!





Kommentarer
♥ EmmaAndersson

SV: Aaa, jag vet(A) hihi!

Fin blogg! :D

2009-04-07 @ 21:04:40
URL: http://thaamini.blogg.se/
♥ Anonym

gud va fin bild på dig

2009-04-08 @ 08:20:19

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0