Onsdag.

Goddagens!


Mår ni bra? Det gör jag! Strålande sol & underbart väder. Vårkänslorna har börjat smyga sig på också, riktigt härligt. Man kanske till och med törs säga att våren är här nu? För inte tusan kan det vara vinter då solen skiner nästan varje dag, det är plus grader men framförallt att snön smälter. Första april idag också, har ni lurat någon? Det har tyvärr inte jag, mina skämt förstår sig inte så många på heller för den delen så.. haha. Kanske blir något skämt ändå i slutet av dagen, man vet aldrig.


Var förbi polisstationen tidigare idag för att skaffa ett pass. Det skulle bara ta en vecka. Jag som var rädd att inte få det förrän om 1-2 månader. I alla fall så gick jag även in på en second hand affär där jag fyndade 3 plagg! Visar dom senare ikväll. Blev även en kort fika med Lina efteråt.


Åt nyss en supergod middag, nån slags pannkakstårta!


Kommentarer
♥ Anonym

Men gud så god mat du får...mums!!!!!!!!!!

2009-04-02 @ 08:53:52

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0