Lite tråkigt så jag slänger in denna.

DITT LIV
Ögonfärg? blå
Sko storlek? 40
Brukar du dricka ofta? vatten, varje dag!
Svär du ofta: kan jag inte påstå
Antal kuddar i sängen? 6
Vad hatar du mest? krig, svält och allt annat elände
Dina rädslor? spindlar, trånga utrymmen, höjder osv
Ditt nästa mål? hm, att sova en lång natt haha
Gillar du att ha folk omkring dig? jadå, om det är folk jag tycker om
Antal timmar sömn inatt? kring 9 timmar
Sov du ensam? ja tyvärr

SENASTE PERSON SOM
Du pratade med: mamma
Du sa hej till: mamma
Du fick en kram av: frida
Ringde till dig: lina
Skickade sms till dig: parvin
Fick dig att gråta: oprah.. haha
Du gick på bio med: petter
Du gick på stan med: petter

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: ja
Skolkat: det har hänt
Sovit utomhus: räknas tält?
Gråtit i skolan: nja, det vet jag inte
Spytt i skolan: nepp
Sett en död människa: näe
Förlorat en vän: ja
Druckit: yes
Snattat: ja, typ godis

FAVORIT
Färg: röd & svart
Mat: tacos eller kyckling & potatisgratäng
Efterätt: sorbet! och pannacotta, mums
Rum i huset? bor inte i hus men, mitt rum
Månad? december & juni - augusti
Kroppsdel på motsatta könet? ögonen

DE SENASTE 24 TIMMARNA
Gråtit? nej
Köpt någonting? nepp
Varit sjuk? näe
Sjungit? självklart
Sagt "jag älskar dig"? absolut
Träffat nån ny person? nej
Saknat någon? mycket
Kramat någon? nej


VÄNNER

Vem av dina vänner är mest lik dig: de flesta är väldigt olik mig tror jag
Vem är högljuddast: svår fråga, ingen speciell
Vem får dig att skratta: all my friends
Vem har du känt längst: lina

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0