I love the days when it shines.

Hallå små nattugglor.

Har precis duschat så jag sitter här med halvblött hår. Tycker det är så sjukt drygt att fixa håret. Med tanke på att mitt är så tjockt tar det först & främst en evighet att få torrt. Men nu har jag bara torkat det litegrann med fönen sen får resten torka under natten. Brukar se bäst ut då faktiskt, blir lite halvlockigt osv. Fast kan bli en katastrof också, you never know. Äh ska sluta babbla på så mycket om struntsaker.

Håller även på att packa en väska till helgen. Eller, jag har börjat i alla fall. Ska åka till Petter imorgon efter skolan så. Blir ju där några dagar. Vet aldrig vad jag ska packa. Man vet ju inte vilket väder det blir heller. Sen brukar jag alltid packa för mycket eller för lite också, inte lätt inte. Ska försöka packa "normalt" nu för en gångs skull. Önska mig lycka till.

Var ute på en promenad på kvällskvisten & självklart följde kameran med. Tog några riktigt fina bilder på solnedgången! Men dom får ni se imorgon. Bjuder i alla fall på en bild av min piggelin som jag köpte på vägen hem. Barnsligt gott!


Kommentarer
♥ Ida

Så gott det ser ut! =D

Kramkram

2009-04-23 @ 21:12:28
URL: http://iiidiiis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0