En dag med Lina.

Hallå!
Känner att jag inte riktigt har tiden till att blogga idag, ursäkta för det. Men jag skriver så ofta jag vill, kan och orkar. Har i alla fall varit med Lina hela dagen och vi har mest suttit och pratat. Vi tog även en sväng förbi coop där jag köpte sorbet! Jag är ju nästan beroende, åt en hel sorbet igår också ju. Kan inte hjälpas, det är på tok för gott.


Ska även vara med Lina ikväll så jag ska alldeles strax traska iväg till henne. Får se vad vi hittar på! Äsch, nu känner jag mig lite stressad då jag vet att Lina strax är hemma och väntar på mig. Vi hörs senare ikväll!
(Då kanske det även dyker upp en ny design.. spännande!)


En bild på mig & Lina för två sommrar sen.
Är tagen i en karusell faktiskt, haha.

Kommentarer
♥ adina

sv; Jo precis:)

Det är supergott!

Ska nog köpa en sån snart,

nu när det börjar bli bättre väder, mot sommaren:D

2009-04-14 @ 20:29:01
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0