Bye bye.

Brukar inte göra såhär men jag blir bara irriterad. Du som kommenterar anonymt flera gånger. Du tycker jag är fjortis, skriver sämre nu än förr och en massa annat skitsnack. Och nu frågar du om jag inte vågar acceptera dina kommentarer. Det handlar inte om att jag inte vågar men varför skulle jag vilja? Du är ju själv anonym och vågar ju inte stå för det du säger. Om du nu tycker allt om mig och bloggen är negativt kan du väl hålla det för dig själv. Frågan är ju varför just du ens läser den om du inte tycker om den. Tvingar verkligen inte någon till att läsa. Vill heller inte ha otrevliga människor som dig här så, du kan dra!

Ursäkta, men ville bara ge svar på tal en gång för alla till dig. Tack och hej!


Kommentarer
♥ Mickan

måste ju säga att du har ett fint namn ;P haha

2009-04-02 @ 00:07:00
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
♥ Anonym

Så jävla knäppa människor det finns. Tänker på att du har nog med de där anfallen du får som du skrev om under rubriken DIAGONS OKÄND. Till den som trakkaserar dig med onda ord vill jag bara säga:har du inget hjärta om du inte gillar Micaelas inlägg LÄS INTE DÅ. Jag tycker du verkar vara jätterar och skriver bra. Så de så. har tyvärr ingen egen blogg men läser din. L

2009-04-02 @ 08:56:05
♥ Anonym

Måste vara ngn som är avundsjuk för att du är så söt och mysig!

2009-04-02 @ 12:47:48

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0