Sweet dreams.

Jag tror jag har nyst sjuhundranittio gånger idag. PROSIT! Har dock inte ont i halsen längre så det är ju posetivt men febern och allt det andra är kvar. Känns som att jag kommer vara hemma imorgon och kurera mig. Det är väl det bästa så jag kanske är frisk på torsdag? Istället för att fara till skolan imorgon och bli ännu sjukare. Det säkra före det osäkra! Prosit, igen! Haha alltså det är sjukt, har aldrig nyst så här mycket i mitt liv på en och samma dag.

Tidigare ikväll åkte mamma till Stockholm och ska vara där tills på fredag vilket betyder att jag är hemma själv tills dess. Grymt skönt! Jag älskar min mamma men det är härligt att vara hemma själv ibland. Just nu är mitt rum en röra och jag orkar faktiskt inte städa upp den här röran nu när jag är sjuk. Bara jag gjort det innan fredag så är det lugnt. Haha låter som världens latmask men det är ett under att jag ens orkade gå på coop och köpa lite mat.


Det är ändå ensamt att vara hemma själv. Något, eller snarare någon saknas ju. Inte ens Asta är hemma, hon är hos mormor för att jag ska slippa gå ut med henne ikväll. Är det inte rart så säg. Ska alldeles strax ta och lägga mig i sängen och sova för det behöver jag, även om jag redan sovit på tok för mycket idag. Men det gillas. Fast före jag gör det ska jag slå en pling till min underbara pojkvän!




En bild som jag tog då vi var på klassresa i början på juni.

Godnatt & sovgott! :) 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0