Äntligen hos Petter.

Hej på er! Haft en bra dag?

Min har varit toppen, fått vara med Petter så då är allt på topp. Sist jag såg honom var i söndags, hatar dessa 12 mil. Men nu ska jag vara här hela helgen, det blir super bra. Vi gick på stan då jag kom för jag skulle köpa ett par skor till idrotten som drar igång för första gången på onsdag. Sen är det ju bra att ha när jag ska på gymmet också. (ska köpa gymkort snart!)
Köpte ett par vanliga skor också som jag kan visa er då jag kommer hem. Det var ta 3 betala för 2 men jag hittade inte ett enda par som jag tyckte om. Antingen var dom för dyra, för stora, för små eller för fula. Haha jag vet, jag är kräsen you don't have to tell me.. ;D Fick en "skoputs" istället. Nej jag vettetusan vad det heter men något som gör att skorna inte blir så smutsiga osv. Så det var snällt av tjejen i kassan. Hon frågade om jag ville ha skohorn, sulor eller annat men "skoputsen" blir nog bra. Kan ju nämna att skorna jag hade idag inte är vattentäta så mina sockar var hur blöta som helst då vi kom hem!

Vi åt en jätte god sallad till middag med kycklig. Det var mums! Petter är på sin träning så här har jag suttit en timme nu. Jätte kul en fredag kväll? Njae, inte direkt och det dröjer väl ca 2 timmar till innan han kommer hem. Vad ska jag hitta på tycker ni? Har nyss sett första avsnittet av OTH på säsong 6 och det var grymt bra! Loooove it. Kanske ska lägga mig och vila? Jaja vi ser vad jag lyckas hitta på.

Puss&kram!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0