Torsdag.

Jag hann med fyra bussen igår! Det var tur det. Var framme två timmar senare och träffade då min älsade Frida som jag inte har träffat på jätte länge! Så det var absolut på tiden kan jag lova. Åh så glad jag blev över att få krama om henne. Ni kan inte förstå, men hon betyder så himla mycket för mig. Genom allt tillsammans!
Träffade henne bara några minuter för sen gick min buss från stan hem till min älsklingsgubbe. Och när jag kom fram så kändes det som att det var flera veckor sen jag såg honom även fast det var i söndags. I söndags! Bara 3 dagar sen sist ju. Vi hade myskväll som började med OTH, lika bra som alltid och ni skulle bara sett hur mycket jag grät. Det kom floder rinnande nedför mina kinder! Då det var klart började idol och det var jag taggad på eftersom jag hade suttit och gråtit i ungefär en timme. Och vem skrattar inte då man ser idol? ; )
Gick ut och träffade Emelie efter det, det var länge sen! Hon bor ju så nära så vi stod ute och pratade en stund. Höll väl på att frysa arslet av mig men då gick vi hem till Petter igen. Även om det inte blev super många timmar med Petter så är jag glad över varje sekund som jag får vara med honom.

Tog bussen sju imorse och var framme halv tio och började kvart i tio. Dagen har varit rätt så långsam men nu har vi bara språk kvar sen slutar vi, härligt!! Snart börjar italienskan, vi hörs senare hörrni. :) 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0