Tisdag.

Godmorgon! :) 

Hoppas allting är bra med er. Jag mår bra men är lite trött. Skulle gärna legat kvar i sängen några timmar till.. men det får bli en annan dag. Jag känner mig lite stressad, men bara sådär lagomt. Börjar halv nio, alltså om ca 45 minuter. Brukar alltid cykla ner till stan men nu har min cykel punka (tror jag?) så det blir att ta en promenad. Tur att det är rätt så nära ändå. Dagen börjar med företagsekonomi, vi får se hur det går.

Just det, skrev ju inget igårkväll för jag var så trött och gjorde annat istället. Pluggade matte ganska länge sen for jag ut och sprang. Känner att jag måste börja komma igång, har ju legat på latsidan hela sommaren. Just då jag kom in så sprang jag ner till källaren för där var Magnus och tränade i gymmet. Men jag hade ju just sprungit så jag satt bara och höll han sällskap, haha jag är allt bra snäll jag. Nej, skämt åt sido så satt jag där i alla fall.

Nu ska jag göra mig klar sen rusa ner till stan!
Hörs senare.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0