Måndag.

Trodde det skulle bli en bra start på den här veckan men det blev det inte. Fick ett anfall imorse just då jag hade vaknat.. jävla jävla jävla anfall. Blir bara depp varje gång det händer men det gäller att även se framåt. Det hindrar mig inte från att göra saker, bara tvärtom. Jag är alltid redo för ett äventyr och jag måste våga för att vinna. Anfallen är inte vem jag är, det är bara en liten del av mig. Och det får jag aldrig glömma bort. Aldrig.

Jag mår i alla fall bättre nu även om jag är trött och väldigt slut. Sov ända till tolv, det var super skönt! Behövde det. Har ett ton med matte som jag snart ska börja jobba med också. Känns inte taggat men måste göras.

Puss så länge.

Kommentarer
♥ Emma

Hoppas verkligen du kmr imorgon, suger utan dig :)

2008-09-15 @ 22:12:23
URL: http://ementlu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0