Tisdag.

Nu var det minsann länge sen jag skrev. I tisdags rättare sagt! Det har varit så fullt upp med skolan som började förra veckan och allt annat mellan himmel och jord så jag har inte ens suttit vid datorn nå mycket under veckan som har gått. Skolan flyter på bra, men vi har inte kommit igång så jätte mycket med allt arbete men det är på ingående tror jag! Under veckan som gått har jag väl inte gjort något jätte speciellt.. hm måste tänka efter.
Varit med kompisar lite då och då och i helgen var Petter här. Var på bio i lördags och såg Love Guru. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, den var lite.. konstig. Den var ganska rolig men innehållet i själva filmen var väl ingen höjdare om jag säger så. Men jag och Petter fick många goa skratt ändå.

Tisdag.
Idag hade vi sovmorgon till kl 12, gissa hur skönt det var! Också slutade vid halv 4, inte helt fel inte. Är ni avundsjuka?
Imorgon har vi "samarbetsdag", visst låter det JÄTTE kul?.. nja jag vet inte om det men jag ska inte ha några förutfattade meningar som jag oftast har. Kanske blir jätte roligt? Haha det återstår att se som sagt. Jag håller mig iaf till Emma hela dagen imorgon! precis som alla andra dagar! :)

Ska försöka att inte lägga mig allt för sent ikväll.
Ska dock inte sova än men säger godnatt nu, godnatt!




Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0