Kvällsbabbel.

Precis som igår blev det idol hos mormor även denna kväll. Jag blir så avundsjuk varje gång Anna Bergendal sjunger minsta lilla ton. Hon är undebar! Finns ju flera andra där som inte heller är så pjåkiga men hon har något speciellt. Efter idol kilade jag hem och bara tog det lugnt en stund. Sen kom paniken. Jag har inte gjort klart engelska läxan till imorgon! Bara att sätta sig ner och göra det. Förstod inte mycket.. illa. Får se hur det går imorgon på lektionen. Löser sig nog. Sen var det dax att packa & duscha. Packningen är inte ens redo.. lär packa allt imorgon för nu är jag för trött.

Innan jag ska lägga mig måste jag bara testa mitt nya nagellack.
Rosa eller rött? Hm, blir nog rosa..
Brukar inte ha det men det är kul med färg!

Sweet dreams!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0