Godnatt.

Äntligen kan jag andas ut! Städningen är helt och hållet klar. Har just torkat av golvet som var det sista jag skulle göra. Dock har jag inte packat än men det ska jag göra imorgon bitti. Om jag packar nu kommer jag säkert packa ner något jag vill ha på mig och då måste jag packa upp väskan också blir det rörigt och nej, imorgon blir bättre att packa. Eftersom jag legat hemma och varit sjuk hela veckan så kan ni ju gissa hur less jag är att glo på tv och inte göra ett skit. Men nu är jag bara lite snorig (det är vi väl alla såhär års?).

Dags för en kopp te sen läggdags.



Hittade den här söta bilden på Robin, Maja & Parvin från helgen som var.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0