Godnatt!

Då skolan slutade åkte jag direkt till Lina. Tog cykeln som har varit på skolan sen i torsdags och märkte att det var punka på framdäcket. Eller så är det bara slut luft? Gick i alla fall inte att cykla på den så jag fick lov att traska. Det var ju inte långt så he gick bra. Var med henne, for hem, pluggade, åt middag och chillade sen for jag till henne igen. Såg idol och sådär. Och med sådär menar jag pratade, haha.


Sitter nu här och dricker ramlösa med smak av jordgubb & lime. Gillar inte ramlösa egentligen men just den här smaken är ganska god. Try it!






Kommentarer
♥ Anonym

Gött med den där drickan. Samt en skitfin blogg du har. Mycket snygg.

2008-09-30 @ 14:07:20
♥ Anonym

Snygg blogg hur har du fixat den? Allt väl?

2008-09-30 @ 15:37:02

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0