Fredag.

Har jag nämnt hur mycket jag älskar fredag?
Jag tyckte om dom förut men nu då vi är "lediga" så älskar jag dom. Egentligen har vi coachtid varje fredag så det är frivilligt om man vill ha hjälp med läxor osv eller inte. Men eftersom vi endast har en engelska läxa tills nästa vecka så tänker jag inte fara på skolan idag. Ingen är ju ens där nu för vi har ju knappt börjat med några arbeten. Kommer dock vara där vissa fredagar då jag känner att jag behöver det.

Jag som sa att jag skulle stiga upp vid 7.. ja jag försov mig litegrann! Vaknade för en halvtimme sen och har nu duschat och sådär. Måste göra mig klar och sen packa som jag inte ens gjort. Nu på morgonen önskar jag att jag hade gjort det igår men nu är det försent. Aja, min buss går 10 från stan så jag måste skynda mig nu så jag inte missar den.

Pusssss!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0