Fredag.

Godmorgon!

Vaknade för ca två timmar sen även fast jag är ledig! Fattar inte varför jag alltid vaknar tidigt då jag är med Petter. Han däremot brukar inte vara så rolig att väcka men han steg upp lite före mig och gjorde frukost. Gulleplutt. Idag är lite utav en plugg dag här i huset. Både jag & Petter pluggar, dock inte samma sak. Jag sitter just nu med företagsekonomin som inte alls är så rolig. Men sen väntar matte och det blir bara värre. Men det är skönt att göra bort det. Vet annars inte vad dagen har att erbjuda. Vi får se helt enkelt.

Just det, klippte mig ju och färgade håret igår! Färgade bara utväxten. Känns mycket fräschare nu. På längden tog jag bara topparna sen så klippte jag upp det lite mer och klippte luggen kortare. Blev rätt så nöjd. Bild kommer senare. Promise youuuu.


Bäst.

Kommentarer
♥ Anonym

Snygg blog. Jag bor i Stockholm och har också massa läxor.suck!!!! Måste sluta skjuta upp allt, nu sitter jag varje kvälll en stund. Funkar. Kämpa på. // Fia

2008-09-29 @ 10:29:27
♥ Anonym

Snygga!!

2008-10-01 @ 13:01:22

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0