En trött mickan.

Gokväll! Hur mår ni?
Jag mår bra, bara trött & ont i handen. Lunchen på skolan blev som vanligt potatis och sallad. måste vi alltid få konstiga saker till potatisen?! Aldrig får man vanliga svenska köttbullar, näe det ska vara annat mysko tydligen. Efter lunchen var Emma gullig och följde mig till sjukhuset eftersom jag skulle byta gips. Möttes av världens suraste tant i receptionen så det började ju inte bra. Fick sen gå runt hela sjukhuset på akuten efterom gipsteknikern var på kurs idag. Men då dom att jag ska till gipsteknikern imorgon istället för att få ett nytt gips på akuten. Då kanske det slutar lika illa som det är nu. Så här sitter jag med mitt baouta stora gips som jag nästan tappar!! Blir bara så irriterad, på akuten borde man väl åtminstone kunna lägga ett gips? I guess not.

Har inte blivit något pluggande för mig idag vilket känns skönt. Behövde en dag utan. Men desto mer blir det imorgon.. åh vill inte ens tänka på det! Näe, jag lever här i nuet. Det blir bäst så.

Eftersom den där gubben var och slipade vårat golv i vardagsrummet idag så får vi inte ha möbler där på 3 (!!!) dagar. Så nu kan jag inte ligga framför tvn på några dagar.. men jag överlever nog ska ni se! ;p Det ledde till att vi fick äta middag hos mormor, mums! Så jag är kvar här för jag får ju inte missa idol som börjar snart!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0