Spegel spegel på väggen där.

Var lagomt onödigt att fara till tandläkarn då det enda hon skulle göra var att kolla så att min bettskena sitter bra. Vilket den gör, som jag redan hade sagt till henne. Tog väl bara 1 minut att göra det. Hade inget speciellt att göra efter det så då for jag till stan. Skulle behöva ett par jeans men på nåt vis lyckas jag aldrig hitta några som passar mig? Dom är oftast för långa i benen. Tror alla att man har ben som pinnar och är typ två meter långa? Haha nej, det är inte verkligheten. Det hela slutade med att jag köpte ett par chinos istället. Från gina för 199 :-. Mössan köpte jag också idag för 59:- på åhlens. Förresten, hej skitiga spegel!



Då jag satt på väg hem på min gamla rostiga cykel så körde timrå bussen förbi. Skellefteå AIK möter ju dom ikväll! Önskar jag var där men ska gå på en annan match här framöver istället. Får se när det blir av. Hoppas verkligen att dom vinner ikväll. SAIK ligger ju på delad förstaplats! Helt otroligt, hoppas dom håller sig kvar där uppe. KOM IGEN NU SKELLEFTEÅÅÅÅ! : )

Kommentarer
♥ josse

ja verkligen jätteroligt=) Jag vet inte riktigt jag har inte helt bestämt mig! Vad fin du är!!

2008-10-29 @ 00:12:17
URL: http://josssea.blogg.se/
♥ Veronica

Oj det trodde jag att ni hade! :)

Gud vilken fin presentationsbild du har! :D

2008-10-29 @ 09:57:17
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0