So when you get this.

Regn & rusk. Har inte kikat ut men jag hör att det smattrar på fönstret. Hoppas verkligen inte att det regnar imorgon. I pray.

Internet har varit jätte knasigt idag och det är därför jag inte har uppdaterat. Har försökt om och om igen men nej, det är nog inte min dag idag. Tur att det är fredag imorgon idag, för det känner jag på mig är min dag! Åh, längtar massor. Nog om det, jag berättar imorgon.

Ikväll har jag sett What Happens In Vegas. Den var otroligt rolig tycker jag! Ett måste för er som inte sett den ännu. Sen så har jag även börjat se Stolthet & Fördom. Eller, har inte sett den klart. 50 minuter kvar, den är 2 timmar. Låter er veta hur den var då jag sett klart den, när nu det blir!

Natti natti!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0