Fredag.

Inte ett enda inlägg idag, skam! Kan i alla fall berätta om vad jag har gjort idag. Klockan ett var jag på en föreläsning om företag osv, ganska intressant men långtråkigt om jag ska vara ärlig. Hela två timmar satt jag där rakt upp och ner så det var väldigt skönt då den var över. Direkt efter for jag på stan. Kan dock inte säga vad jag gjorde.. hm. Haha inte så hemligt men om en viss person läser här så är det ju ingen överraskning. Kan berätta imorgon! Ni får vänta tills dess. ;) 


Fredagsmys! Vad äter ni för gott en kväll som denna?


Ska se mamma mia, även fast jag har sett den två gånger på bio.
Kommer bara ta år & dar innan den är klar.
Men ska inte lägga mig än så det är lugna puckar!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0