En kväll med kalas.

Hemma från Olivias 18 års firande nu. Var mycket trevligt! Mat. Mat igen. Fika. Tårta. Paket öppning. Sång. Och en massa mer. En present hon fick var en londonresa! Tror ni jag är lite avundsjuk eller? Skulle mer än gärna vilja hoppa ner i hennes resväska. Hon åker redan imorgonbitti och stannar några dagar. Lyllo. Ha så jätte roligt där nere Olivia! Hoppas jag får en resa då jag fyller 18. Bara drygt 3 månader kvar nu. Längtar!


Började skriva det här inlägget för en timme sen? Haha. Har hunnit strosa omkring lite samt Ringt Petter en signal. Han tyckte dock jag verkade lite övertrött vilket jag kan hålla med om. Babblade på lite allt för mycket om allt onödigt, sorry.. haha märker att jag börjar göra det nu också. Ops, lika bra att sova nu.

Godnatt!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0