Promenad med bäste vännen, alltid underbart.

Åh så skönt. Inne nu efter en promenad med Lina. Vi gick i över två och en halv timme, men då ska det nämnas att vi stannade på flera ställen och satte oss och pratade. Mysigt! Tur att jag tog på mig två par långkallingar plus mjukisbyxor. Var riktigt kallt ute. Har precis kokat te och pluggar till engelska provet som vi har imorgon.


Okej, började skriva det här inlägget för över en halvtimme sen men min goa Petter ringde mitt i allt så nu har jag hunnit prata med honom också.

Tillbaka till engelskan nu,
kommer förmodligen att somna med boken framför mig,
suck.
Bara att stå ut och tänka på allt som är bra. Godnatt!


Kommentarer
♥ Ida

Gud vilken fin blogg ! :)

2008-10-09 @ 01:04:01
URL: http://idalindh.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0